Followers

Thursday, November 26, 2009

3 thing happend in 1 day.......

salam semua...

sbnrnyer byk bende aku nk cite...tapi x tahu nk mula yg mana satu...ni semua pasal hari semalam...

1.perihal boss

semalam aku mmg tension giler kat ofis...dgn perangai 2 boss yg mcm budak2...aku pelik betul..kalo betul la dorang x sebulu..lantak p la kan...tapi susah sgt ke nak keje secara professional...masing2 bukan nyer muda remaja lagi..sorang tu dh jadi bapak org pun...aku yg jadi org tgh mcm org bodoh jer nk ikut kepala masing2...sakit jiwa dibuatnyer...tu pasal 2 boss yg x sekepala...kene yg sorang lagi..berlagak boss la pulak..padahal xde sape pun mention kat aku yg dia tu boss...leh plak suruh aku buka kotak 40..alone?!!byk cekadak ko...main arah jer...kalo dia ckp "nnt u tlg i buka kotak 40..kita sama2 buat.."....sedap skit telinga aku mendengarnyer...ni x..."kalo u free aa,u tlg i buka kotak 40.."angin giler aku...kaki dh kudung agaknye..tu yg xleh nak turun bwh...main arah dr atas jer...tu pun xde la nk ucap terima kasih ker...bukan sekali nie jer dia main arah2 aku...dh byk kali la jgk...sib baik la aku leh sabar lagi...

2.stupid dog..

ni nak cite pasal anjing kat area kawasan tempat keje aku nie....mmg byk giler..aku pun x tahu kategori liar ker aper..aku mmg ckp betul la..aku ni fobia skit dgn anjing...yela..sebab ader peristiwa masa kecik aku dgn anjing nie..so until now,aku kalo nmpk anjing mmg cuak ar...so,nak dijadikan cite...masa aku nk g kat kete aku...bole plak ader 3 ekor anjing ni landing baiiik punye kat bwh kete aku...aku nak halau mmg xkan la kan...gile ape..3 ekor tu...buatnyer dia dtg dekat kat aku..xke naye...nk patah blk ke ofis..aku malas...nak dijadikan cerite..ader la sorang apek ni lalu..aku dgn pantasnye melambai kt dia..apek ni pun cam konpius gak..asal lak minah ni lambai2 kat dia kan...aku pun ckp la.."uncle..tlg halaukan anjing kat bwh kete saya nie..saya takut..."uncle nie leh plak ckp..."haiya..itu anjing talak gigit org punya..."byk ko nyer x gigit..suka hati jer apek ni tau...ko tahu x anjing ni najis berat tau...buatnyer dia gigit aku..x pasal2 aku kene samak tau...tapi apek ni kesian kat aku kot..sebab aku dh buat muka kesian kan...dia pun tlg la halau kan anjing tu...sib baik anjing tu lari...dpt la aku masuk ke kereta...kalo x...mau aku tggu smpai anjing tu blah sendiri...pape pun..thanks arr kt apek tu...kalo xde dia..aku pun x tahu aku nk minta tlg siapa...

3. adik ku masuk hospital..

sampai jer kat rumah umi...umi bgtau...haha masuk spital...terkejut gak aku...tapi bile umi explain baru aku faham..actually,adik aku yg bongsu nie ader problem dgn pembuangan air kecik dia..every 5 min dia akan ke toilet...so,umi risau la kan...selalu perkara cam ni,org tua jer yg alami...adik aku nie baru jer 20 thn..so,doc ckp..adik aku kene tahan wad coz doc nak check the problem...aku harap adik aku xde pape la...

so itu la apa yang terjadi kat aku semalam..saje nak kongsi dgn korang...;)

No comments: