Followers

Thursday, December 10, 2009

Keletah bigJr

morning everyone...
memandangkan pagi nie belum ada keje nak buat,so dapat la aku nak blogging jap pagi nie...pagi tadi sampai rumah umi,borak2 jap dengan umi...umi bagitau kat aku yang bigJr dah start panjat tangga...katanya dah 2 mata anak tangga jugak la dia panjat....wah...ni dah kes berat nie...kalo dulu dia tak berapa heran sangat dengan tangga nie...sekarang nie dah pandai dah....nampak gaya nye mama dengan abah dia kene pegi cari penghadang la jawabnyer.....kesian la kat umi nanti nak kene monitor bigJr dari menghampiri tangga....ish2...setiap hari ada jer benda baru yang nak diterokanye...tu belum lagi laluan tikus dia...haa...kalo korang nak tahu apa laluan tikus dia nie, sebenarnye laluan kat bawah meja makan...setiap kali dia pegi ke dapur,mesti lalu bawah meja makan...konon itu la short cut dia....padahal ada je ruang besar yang dia bole lalu...hehehe..
lagi satu, bigJr nie jarang sangat nak gelak tau..kira dia nie jenis serius la..susah nak dengar suara dia..tapi bila abah aku main bola dengan dia,punya la dia gelak...mengekek2...kitaorg sendiri pun ikut gelak bila tengok dia gelak....adik aku ada rakam tapi tu la...aku nie nak upload video x berapa reti sangat....so tak dapat la aku nak letak kat sini....nnt senang2 aku suruh la adik aku tolong buat kan ek..



love,




2 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

huhuhu..bz n penat la pasni,coz die dah pandai manjat2 tu

syarifah nadiah alhadi said...

tau xpe...skrg nie pun x terlarat..ni kan pulak bile dah dapat kaki nnt...mau kurus nenek dgn mama dia nie...hahahha..sib baik rumah sendiri xde tangga...;)