Followers

Wednesday, December 16, 2009

mr.Big n BigJr


aku tengah dok tengok gambar dalam folder aku..alih2 terperasan gambar nie..aku tak ingat bile aku amik gambar nie...tapi yang pasti nie masa hujung minggu la..selalu pagi2 kalo bigJr bangun nak susu,aku memang baringkan dia kat katil aku nie...bigJr nie satu...kadang2 dia mengada xnk tido kat katil dia,dia merengek la suruh angkat dia letak kat katil aku tu...so, mr.Big kalo hujung minggu memang bangun lambat...tu yang diajaknyer bigJr join dia skali...kalo dengan mama dia,langsung dia x nak aku peluk dia camnie...mula la dia bersilat atas katil..kadang2 dengan aku skali dia tolak ke tepi...ganas tul bigJr nie tau...lasak tok sah cakap la kan...

whatever it is....aku tetap sayang both of them....mmuahhhh!!!


love,




4 comments:

RedLife2Love said...

bagus la tuh.. padan2 je bapak ngan anak.. hehehe.. =D

syarifah nadiah alhadi said...

tau xpe...ada lagi gmbar dia tido sebelah2 tapi xleh nak disiarkan..sensored...hahahaha

Mimy Hamid said...

halamak sweet giler...bapak n anak leh buat cap ubat batuk niiii

syarifah nadiah alhadi said...

hahaha...lawak la kak mimi nie..