Followers

Wednesday, December 2, 2009

Tinggal Kenangan - Saleem

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan
Ingin ku Lupakan Semua Tentang Dirimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Bintangku

Jauh Kau Pergi Meninggalkan Diriku
Di Sini aku Merindukan Dirimu oohhh
Kini ku Coba Mencari Penggantimu
Namun Tak Lagi Kan Seperti Dirimu
Oh Kekasih

Pernah Ada Rasa Cinta Antara Kita
Kini Tinggal Kenangan....

lirik lagu Saleem Tinggal Kenangan | LIRIK LAGU | POPULAR LYRICS

aku confirm korang semua mesti penah lagu nie kan...ala..kalo korang dengar HotFm,mesti ader nyer...actually,memula aku dgr lagu nie...xde la aku nak heran sgt...tapi bile dah selalu sgt dgr...makin suka plak aku dgr...aku tahu,bagi setengah org,mesti ckp lagu nie lagu jiwang tangkap leleh nyer...tapi aku x kisah...yang sedap didengar kat telinga aku nie,semua aku layan...bile kuar jer lagu nie kat radio,confirm aku besar kan volume,pastu aku nyanyi...hahahha...ala..layan lagu sambil nyanyi baru best...plak tu masa tgh drive sorang2...fuhhh...mmg best laa....tapi bile dgn mr.big pun aku nyanyi gak tapi slow jer la...hahahhaa... http://www.emocutez.com

No comments: