Followers

Thursday, January 21, 2010

dinner at secret recipe

sebenarnya aku pegi dinner kat secret recipe nie minggu lepas hari isnin...la nie baru aku nak buat entry nyer...bukan apa...asyik xde masa jer nak buat...kalo kat rumah, nak menunggu si bigJr tue tido memang lambat la...dia bukan bole tengok mama dia buka notebook...laju jer datang nak sibuk2...bile dia dah masuk tido, mamanye plak dah ngantok...terpaksa la tangguh...so hari nie free skit...leh la kluarkan entry....actually planning dinner nak makan steamboat....tapi aku plak x yakin dengan tempat tue...yela...kita nie bukan leh sebarang2 makan...buatnye x halal...x pasal2 buat dosa...so jalan selamat, aku pilih secret recipe...mula nak makan kat subway tapi mr.Big nak makan kat secret recipe, ikutkan je la...so nie antara gambar2 yang sempat aku snap...

bigJr tengah leka dengan hbag mama nyer...

"banyak x duit mama nie..nak pow skit leh x mama??"

mama berselindung di balik bigJr...

mr.Big sedang sabar menunggu makanannyer..

my dinner...chicken chop black pepper..

makanan mr.Big...ntah apa ntah nama dia...

ice lemon tea...

mr.Big amik alih jaga bigJr sementara aku nak melantak...hehehe

ada part kelakar masa aku pegi makan kat secret recipe nie...pelayan yang ada kat sini dok geram dengan bigJr...kejap2 dia dtg kat meja aku...pastu mrBig bagitau kat aku yang pelayan tue dok cakap "she so cute la..." aku mula x prasan...kali kedua dia datang, still mention "she"...so aku pun bagitau kat pelayan tue yang bigJr nie boy not girl...merah muka pelayan tue...hahahaha..cepat2 dia minta maaf sebab dia ingatkan bigJr nie girl...huhuhu

aku pelik betul..bukan nie skali jer org dok tegur anak aku nie pompuan...dah banyak kali dah...korang rasa muka bigJr nie cam pompuan ker???? perlu ker aku letak sign "ANAK AKU LELAKI,BUKAN POMPUAN..HARAP MAKLUM...."

love,




4 comments:

Cikgu Khairul Arif said...

salam ziarah!
XD
nuff zz lar

farah_suhanissis said...

Sbb die lum hensem kot. skarang kan msih comel lote. konpius la tu.heheee... da besar nanti hensem mesti org panggil si kacak lak.

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

mungkin sebab die montel sangat kut.. tu pasal org hengat die tu pompuan..huhuhu

syarifah nadiah alhadi said...

kaoru: thanks ziarah..xpe..nnt nuff dah bangun, dtg lagi kay..;)

arisa: agaknye kot...hehehe..lambat lagi la nak kene tunggu bigJr besar...huhuhu

cik aida: agaknye la aida...ada org siap cakap yang muka bigJr tu air muka pompuan...pelik kan...hehehe