Followers

Monday, January 4, 2010

entry yang tertangguh!!

giler banyak entry yang aku nak kene publish...semuanyer tertangguh sebab hujung minggu yang giler pack...even hari tu aku promise nak update entry malam sabtu hari tue...memang tak berkesempatan....aku sampai rumah jer terus cari katil...serius letih tak ingat...pastu hari ahad ingat nak pegi salon pun tak berkesampaian bile mesin basuh kat rumah aku tetiba lak buat hal...so nak x nak kene tukar plan untuk cari mesin basuh baru...hasrat aku nak pegi salon buat rambut pun terpaksa la ditangguhkan ke bulan hadapan...huhuhu...

so hari khamis lepas, aku sempat pegi midvalley temankan mr.big nak beli shaker kat jusco...kebetulan ada kat sana, aku cari kedai maxis untuk dapatkan pakej broadband yang aku guna sekarang nie....shaker yang mr.big cari xde plak...memandangkan aku pun jarang guna shaker aku, so aku buat pertukaran dengan dia...dapat la aku tumbler baru dan mr.big amik shaker aku....hehehe..bile dah jalan2, perut masing2 dah lapar, kitaorg pun pegi la makan kat food court tingkat 3...sementara mr.big pegi beli makanan dia...aku sempat la amik gambar dengan bigJr...^-^

mr.big makan makanan korea...aku plak punya la gatal tetiba nak makan lauk campur...sekali amik ko...3 jenis lauk dia charge aku rm11.05!!!..fuhh...kalo aku tahu baik aku pegi makan kat mcD...dah tentu2 aku dapat makan prosperity burger...huhuhu...


love,




No comments: