Followers

Monday, January 4, 2010

satu kemaafan...

hari nie aku dapat satu comment from one of my cousin....tapi aku xnak publish kan kat sini...biar aku dengan dia je tahu...untuk dia..aku nak bagi penjelasan....memandangkan ini diari aku, so aku memang akn tulis everything yang aku rasa tak puas hati, gembira sedih dan sebagainye...tapi mungkin apa yang dah aku tulis tu dah buat dia terasa hati...aku minta maaf....entry yang aku tulis tu pun aku dah delete.....aku hanya tulis mengikut rasa sakit hati aku...kalo ko berada dalam situasi aku pun ko akan rasa nak marah....sepatutnya dalam hal nie, ko kene amik tahu...bukan sekadar lepas tangan walaupun melibatkan majlis pihak lain...kita sedara...aku tak minta ko datang jemput aku macam aku nie raja bagai, tapi biar la proper...memang kita manusia x lari dari buat kesilapan, tapi jadikan ianya sebagai pengajaran...walau pun kita x rapat, tapi aku still hormat ko sebagai cousin aku...aku x nak bila kita jumpe bermasam2 muka...so aku harap semuanya habis di sini...aku minta maaf....terpulang la kalo ko nak maafkan aku ke tak...aku tahu ko baca entry nie.....


love,