Followers

Monday, January 25, 2010

UPDATE BLOG......

sekarang nie aku terlalu malas untuk update blog... why?..why?...why?.... sebabnye penyakit malas dah start melanda diri okay...padahal dulu dalam satu hari, sampai 2 3 entries aku leh publish...skrg nie, nak publish satu entry punya la bercinta....huhuhu...alasannyer..cam biasa la...busy dengan keje (padahal bukan ader keje sgt pun kat opis..huhuhu..) malam dah letih melayan bigJr...(bigJr masuk tido kul 11 lebih...mama dia dah tentu2 tumpang sekaki kan....^-^) hujung minggu plak memang xleh nak buka notebook sebab bigJr memang automatik mengendeng2 sebelah mama dia macam tau2 jer mama dia nak berblogging (nie memang betul okay...)....korang bayangkan la camne penyakit malas bole datang kat aku kan....sebab tu aku tabik spring la kat redmummy coz dia leh berblogging walaupun hujung minggu dia sentiasa busy dengan blogging job dia...walaupun semua entry dia tu dia scheduled kan tapi still dia ada masa okay...sanggup tido lewat walaupun esok nak kene bangun pagi pegi keje....tapi satu kelebihan dia, anak2 dia dah besar dah...dah leh bawak diri dan tahu job mama dorang as a blogger...x cam aku...bigJr aku baru jer 11 bulan lebih....bulan depan dah nak masuk setahun...tu pun belum lagi dapat kaki...dah dapat kaki nnt, lagi la mama ko nie xde masa nak buka blog nie....mau bersarang agaknye blog mama ko nie...huhuhuhu..minta2 tak la kan...whatever it is...aku akan try gak untuk publish entry2 yang dah lama tertangguh untuk aku kongsi dengan korang semua...aku try kay...

lagipun sekarang nie aku ada plan something for my future...so, masa aku sekarang nie banyak aku habiskan buat research kat internet + blog walking ke web2 yang berkaitan....sebab tu tertimbul penyakit malas tue....hehehe....hopefully apa yang aku rancang nie akan berjalan seperti yang aku harapkan...semoga tahun 2010 nie memberi rezeki buat aku dan keluarga aku....aminnnnn...


p/s: see...dah publish satu entry hari nie....^-^

love,




No comments: