Followers

Tuesday, February 9, 2010

jakarta + masjid india + kanser rahim = ????

alamak..dah seminggu lebih x kuar cite baru kan...sorry sangat...buzy la lately nie...banyak sangat benda yang terjadi tapi x berkesempatan nak luahkan kat blog nie...nway, hujung minggu baru nie sedara mr.big datang dari jakarta...so, menjadi tanggungjawab kami la untuk entertain dorang semua sepanjang 5 hari mereka ada kat sini...actually dorang dtg KL nie pun untuk buat medical check up for their mum...dah alang2 ada di KL, dorang datang untuk shopping skali la...hehehe..so, sabtu lepas, aku + mr.big + MIL + fahmi bawak la dorang nie ke masjid india..memang banyak la barang yang diborongnye...tudung + brooch etc....itu pun bagi dorang masih x cukup....huhuhuhu...penat tu toksah cakap la..dari pagi sampai ke malam...pastu sambung plak hari ahad nyer....serius letih okay..tapi aku enjoy kuar dengan sedara mr.big nie coz sekepala dengan aku...sepanjang bersama dengan dorang, mulut tue x henti2 suruh aku datang ke jakarta....insyallah....buat ipau@ fauziah, kalo ada rezeki lebih pasti aku dengan mr.big + bigJr sampai ke sana jugak...^-^

tapi yang paling x bestnyer, aku x amik satu pun gambar dengan dorang...waaaaaa...padahal banyak jer tempat yang kitaorg pegi....tapi penat punya pasal, sampai lupe nak amik gambar ramai2....xpe...insyallah bulan 5 nnt dorang akan datang KL semula untuk appointment hospital their mum, so time tue aku akan amik gambar dorang....;)

hari ahad tu sempat la aku pegi jengah makcik mr.big yang kene admit kat hospital coz buat operation buang rahim...kesian sangat...tapi aku tgk makcik jah dia sangat cool...siap leh buat lawak lagi tue...apa2 pun aku doakan makcik jah mr.big kembali sihat semula...aminnn...so, pasni kalo korang ada rasa2 cam period banyak dari biasa, pastu sakit kat perut, better korang pegi check dengan doktor...kita x tahu dalaman kita camne kan...lebih baik cegah daripada merawat,betul x?....^-^



love,





No comments: