Followers

Monday, June 28, 2010

seminar RAPI


awal bulan baru nie aku ada ikut seminar RAPI anjuran bersama NONA dan Bizzy body...memula tue aku xde la planning nak join tapi disebabkan free plus ada plak aktiviti berkaitan kecantikan, so aku pun join la...aku pegi sorang jer...boleh tahan ramai jugak yang join seminar nie...tapi bagi aku seminar nie lebih kepada nak promote bizzy body...yang lain2 tue just sampingan jer...

buah pir nie masa aktiviti bersama bizzy body....biasa la body aku nie dalam kategori buah pir...ada satu kategori lagi buah apple...dalam seminar nie aku kenal sorang nama dia wani...sangt peramah...memang x bosan la duk dengan dia...

nie plak aktiviti tentang kecantikan rambut...mamat nie sgt best...x boring la sesi bersama dia...kelakar pun kelakar....jenis selamba jer bercakap...

ada lagi aktiviti bersama elianto tapi aku dah x kuasa nak amik gambar....nie gambar terakhir bila seminar dah habis....dorang buat sesi gambar beramai2....korang nampak x aku....hehehe...sebelah kiri aku tue editor majalah RAPI...(apa motif aku bagitau nie...hahaha)...


with love,




No comments: