Followers

Tuesday, December 22, 2009

ahad yang lemau.....=.='

hari ahad memang hari mandom bagi aku....selsema + sakit kepala = tido zzzzzz... ingat planning nak ajak mr.big pegi IKEA tapi bile keadaan aku yang tak berapa sihat, so aku batalkan je la impian nak pegi ke sana...untuk lunch pun aku x larat nak masak...so, mr.big dengan baik hati nyer telah pegi ke kedai untuk menapau makanan...mr.big belikan aku nasi separuh + sayur + ikan keli + ikan bilis goreng ( sebenarnye untuk mr.big sebab aku kureng skit dengan ikan bilis nie....huhuhu)

~pic credit to google image~

pas makan tengahari, aku join big.Jr tido sebab aku memang x larat nak bangun...mr.big buat keje mengemas bilik tetamu..aku nak tolong pun aku x larat....so, dia buat la sorang2...lagi pun aku jaga bigJr...malam nyer, tetiba aku rasa nak makan aiskrim MCFlurry Oreo...padahal ada jer aiskrim kat peti sejuk tu...tapi macam mengidam plak nak makan aiskrim MCD...hehehe...so,mr.big pun keluar la pegi beli kan untuk isteri dia nie haa...memang nikmat tul makan aiskrim tue...dah x pikir dah yang pagi tu kene selsema tak hingatnye teruk...hehehe...

google image



love,



No comments: