Followers

Monday, December 7, 2009

Aktiviti Malam

tadaaaa..ni la tempat aku dgn mr.big dan juga bigJr pegi dinner...well..dah lama sebenarnyer aku nak pegi makan kat sini...baru nie jer berkesempatan...huhuhu...kat sini aku order ayam penyet dengan gado-gado..mr.big plak order ayam penyet, tempe dan telur penyet, 1 nasi putih...untuk air kitaorg order air teh jasmine...ada nama dia..aku lupe la...


gado-gado


ayam penyet


air teh jasmine


aku before makan


mr.big pas makan....ish2...

aku pas makan...peace >_<

bigJr gigit gajah jer la.....

after dah habis makan,aku round2 la kat the curve nie...aku xde la shopping pun...saja jalan2...happening gak the curve nie waktu malam ek...lebih2 lagi dah nak krimas kan...ramai gak yang aku tgk dok shopping barang2 untuk deco pokok krimas dorang...aku pun gatal gak nak bergambar kat pokok krimas yang ada kat the curve nie...walaupun dah jadi mak budak,still perangai cam kanak2 ribena...sib baik ada mr.big yang sanggup layan karenah isteri dia yang suka nak bergambar nie...hahahaha....


tgh tggu mr.big hisap rokok...


aku dan bigJr

posing gitu....

baru ingat nak lepak2 jap kat the curve,bigJr plak bole memerut...aku pun dgn bijak nyer tak bawak dia punye drypers...so,terpaksa la kitaorg balik rumah..nasib baik rumah dekat....balik tukar pampers bigJr,aku kuar balik pegi up town...punya la gedik kan nak jalan kat sana...dapat la aku sambar satu handbag warna putih...ingat nak jalan2 lagi,tapi kesian kat bigJr...dia dgn bapaknye dah buat muka....so nak tak nak,terpaksa la aku ikut kan jer....sampai rumah dah kul satu...masing2 dah ngantuk...apalagi....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: