Followers

Monday, December 7, 2009

majlis kawen eda...

hari sabtu hari tu sebelum pegi wedding my fren,eda...aku pegi beli barang kat tesco damansara..banyak jgk la barang yang aku dengan mr.big beli...masa nie bigJr plak mengantuk..sempat la aku tangkap gambar dia...


pas dah beli barang dapur semua...aku dgn mr.big pun gerak pegi wedding kawan aku nie...masa tu lebih kurang dah pukul 1 lebih la aku sampai kat dewan tu...nak dijadikan cite,sampai2 jer aku tengok ramai orang kat luar dewan tu...pelik gak kan...bile masuk kat dewan,pengantin tak bersanding lagi...setahu aku member aku ni bersanding jam 1..rupe2nya dapat tahu,kompang tak sampai lagi...padahal rombongan pengantin dah lama tunggu...hahahaha...gelak besar aku..kesian tul kawan aku nie...memang xleh blah tul kumpulan kompang tu...x pasal2 lambat member aku nie bersanding....lama gak aku lepak kat wedding member aku nie..yela.,.kebetulan ramai kawan2 aku time sekolah teknik dulu berkumpul...so banyak la story2 yang kitaorg bualkan...nie adalah beberapa gambar yang sempat yang mr.big amik kan..layan kan je la kay..








aku tak larat nak letak semuanye..banyak sangat...huhuhu...dalam 3 lebih,aku gerak balik...bigJr meragam nak tido..biasa la..bile dah ada anak kecik nie kan..yang pasti malam nye aku kuar pegi dinner kat the curve..nak tahu aku makan kat mana...tggggggggggggggguuuuuuuuuuuu...http://www.emocutez.com

No comments: