Followers

Monday, December 7, 2009

S.O.R.R.Y

salam semua..
huhuhu...hari ni buzy sangat...bayangkan dari pagi tadi tak berhenti membuat DO dan INVOICE...sorry la coz lambat kuar entry hari ni..kalo nak ikutkan hari ni adalah hari untuk update for weekend nyer story morry...tapi disebabkan banyak nau keje yang nak kene settle kan pagi td...baru la nie la aku sempat nak meng"update" aku punye blog nie haaa....

hujung minggu hari tu banyak jugak la aktiviti yang aku buat...sabtu dan ahad memang full betul..menghadirkan diri kat wedding kawan aku, keluar pegi beli barang dapur, pegi dinner kat the curve pastu pegi jalan2 kat up town setapak...kira naik lenguh jugak la kaki aku nie...huhuhu..

tapi yang pastinye masa kat wedding kawan aku tu,aku happy sangat sebab dapat jumpe hampir kesemua kawan2 teknik aku dulu...memang happening betul la...teringat kenangan dolu2 masa belajar...hehehehe...http://www.emocutez.com

No comments: