Followers

Wednesday, December 2, 2009

B.E.N.G.A.N.G

salam semua...hari nie pepagi lagi telinga aku dah panas...nie semua pasal pekerja kat tempat aku nie yang perasan bagus...ada dlm satu entry yang aku pernah post aku ada mention pasal dia nie..aku pun x tahu apa yang dia x puas hati dgn aku agak nyer...nie pun org yang sampai kan kat aku...kalo x,memang aku x tahu...sbnrnye camnie..smalam dia call aku tanya aku ada x buat keje yang boss suruh..aku cakap la boss xde pun suruh aku...mmg betul pun xde sape cakap dgn aku...berulangkali jgk la dia tnya aku..rupa2nyer dia bole pegi mengadu kat boss yang aku x nak tolong dia buat...hellooo...suka hati mak bapak ko jer nak mengadu kat boss...tahu la ko tu baik sgt dgn boss tapi x payah la nak mengadu bagai...aku kalo betul boss cakap sendiri dgn aku suruh buat,aku memang dah buat..selama nie penah ke aku x buat semua keje yang boss suruh...dah nyata2 boss x ckp dgn aku..yang ko sibuk apasal...dengki sgt dgn aku kenapa...aku ader hutang dgn ko ker..x kan...so xyah la nak sibuk2 pasal aku...aku memang bengang giler bile dia bole mengadu dgn boss...xpe..aku sabar jer skrg nie...ko toksah la berlagak baik depan aku..belakang aku...bukan main lagi yer...xpe2..nie hari ko...sampai masa...ko yang terkene...baru ko rasa langit tinggi ker rendah....http://www.emocutez.com

No comments: