Followers

Thursday, December 24, 2009

candid photo contest


interested?....korang klik jer gambar kat atas nie....

so hari nie aku join lagi satu contest iaitu "candid photo contest"....lagi pun syarat2 dia tak susah pun...sebab ko takyah nak karang2 entry yang panjang2....just letak pic candid ko, pastu post komen dan letak link ko kat entry contest tu....senang kan?....tarikh tutup contest nie 31 december 2009...so, kalo sape2 yang nak join, masih belum terlewat okay....malas nak cakap banyak...ni gambar candid aku......

'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

tadaaaa...


aku pun tak tahu bile mr.big amik gambar candid aku nie....tapi nampak terserlah sifat keibuan aku kan....hehehe....so, to all my fren, wish me luck kay....mana la tau gambar nie bole mencuit hati pihak penganjur kan..kan..kan...(bodek sikit...hehehe)


love,



No comments: