Followers

Monday, December 14, 2009

geng upin & ipin


satu yang aku perasan pada bigJr nie..dia kalo bab iklan dengan cite upin & ipin...memang dia akan stay tak gerak2...so,nie masa tayangan cite geng upin & ipin yang tv9 mainkan hari khamis hari tu...dia punya la excited dengan cite nie..sanggup berdiri depan tv konon2 leh join skali la tu....itu pun dia kejap2 round satu rumah...dan dia rasa nak tgk dia duk depan tv...




masa tayangan cite upin & ipin nie dia dah ada satu benda yang dia interested tau...areal tv(betul ke ejaan aku nie ek...)...geram betul aku...aku sendiri nak pegang areal tu pun aku takut sebab kadang2 terasa cam ada letrik, ni kan pulak aku nak biarkan dia pegang benda alah tu...jenuh gak aku nak halang dia..aku ubah posisi sini,dia leh capai..ubah belah sini pun dia boleh capai gak...sudahnye aku pendek kan sikit areal tu...dah tv1 dgn tv2 dah tak clear...nasib la...aku pun bukan tengok sangat pun 2 channel tu...skrg nie memang penat jgk aku nak melayan karenah si kecik nie...pulak tu suka membebel...kadang2 kelakar dengar dia nak bercakap...ntah bahasa apa yang keluar dari mulut si bigJr nie pun aku x tahu....aku layan kan jer....dah macam ayam ngan itik jer...hehehe....tak sabar nak tunggu bigJr setahun....17 disember ni genap la bigJr 10 bulan....sekejap jer anak mama nie membesar yer....;)



"nampak mama dia pegang hp,terus datang mengendeng nak amik hp..."




love,





No comments: