Followers

Thursday, December 17, 2009

moody n tahun baru

google image

seriusly..hari nie mood aku memang xleh blah betul la...dah la kene buka 160 kotak sorang2...gile punye boss...ingat aku nie kudrat lelaki ker...kalo ada yang menolong xpe gak..nie nak kene buat sorang2...nasib baik ada sorang staff kat situ yang baik hati tolong...tu pun kejap je la sebab dia dah nak kluar jumpe client...nie pun aku tak buka habis lagi kotak2 tu..gile apa...mana la nak muat nak letak semua kotak2 tue...kalo company besar xpe la jugak...ni sekangkang kera....geram betul aku...konon kerjasama...bila tang buka kotak,aku kene buat sorang2...bile packing barang,sibuk suruh aku tolong...itu ke kerjasama...sakit betul hati aku tau...tu satu hal...

ni lagi satu...aku tak kisah la ko baru nak blajar blogging..aku pun sama jer..baru je pun dalam dunia blogging nie..tapi ko tak payah la pakai background yang sama dengan aku...bukan satu jer background yang ada..nie bulat2 ko tiru aku...agak2 la...ni yang buat aku bertambah2 moody hari nie...sakit betul hati aku...

esok dah masuk tahun baru dalam kalendar islam...azam?...ntah la..rasanye sama jer macam tahun2 lepas...nak kuruskan badan...kalo boleh nak dapatkan pekerjaan yang lebih baik dari sekarang...dikurniakan kesihatan yang baik buat semua ahli keluarga aku...dan dimurahkan rezeki serta diberikan kesenangan dunia dan akhirat...aminnnn...

buat semua rakyat islam, SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH 1431H....



love,





No comments: