Followers

Monday, December 21, 2009

agenda di hari cuti..part 1



ni adalah breakfast aku di pagi jumaat hari tu aku buat roti telur dengan air teh o..biasa la..cuti macam nie baru aku leh sediakan breakfast...satu roti tu dah selamat masuk perut aku bile aku teringat nak amik gmbr roti nie..hehehe...untuk menu tengahari plak...aku xde la planning nak masak yang heavy sangat sebab petang dah nak pegi member aku nyer akad nikah then malam plak nak balik rumah MIL,so aku masak yang simple2 je untuk makan tengahari...


ni adalah menu untuk makan tengahari aku sekeluarga...memandangkan aku dgn mr.big sekarang nie on diet, so aku pun buat la ayam panggang, kentang bakar n salad..fuhh..memang kenyang perut dibuatnyer...mr.big pun suka dengan menu cam nie..siap request suh buat salad tu banyak2 then simpan dalam peti ais...hehehe...nnt yer my dear..kalo sayang free,sayang buatkan untuk abang ek..;)

lepas mr.big balik dari solat jumaat,aku pun bersiap nak pegi majlis nikah member aku tu...member tu nikah pas asar tapi aku tak beli hadiah dia lagi...so tu yang kuar awal nak beli hadiah dia...story tentang akad nikah dia dalam entry seterusnya okay...




cam biasa, aku mesti nak letak pic aku jugak kan...hehehe...sementara tunggu mr.big bersiap, sempat la aku snap jap gambar aku dengan bigJr sebelum keluar rumah tu...punya la payah nak suruh bigJr nie pandang camera...mama ko jugak mantain pandang camera..hahaha ;)




No comments: