Followers

Monday, December 21, 2009

agenda di hari cuti..part 2

aku keluar rumah around jam 2.30 petang...aku suruh mr.big singgah tesco damansara sebab nak beli hadiah member aku tue...pusing 2 3 round nak cari parking,bayang parking pun xde..so, aku cakap dengan mr.Big biar aku turun dia tunggu dalam kereta dengan bigJr sebab aku pun just nak cari hadiah jer..pusing2 dalam tesco tu,akhirnya jumpe gak hadiah untuk member aku tue..cadang nak beli candle dengan piring dia sekali tapi memandangkan xde kotak nak letak benda alah tue,so aku batalkan niat aku tu aku amik album gambar jer....lagi senang...hehehe.. pas dah beli hadiah,aku pun gerak ke sungai buloh...actually aku janji dengan kawan aku nak pegi sama sebab dia tak tahu tempat...bile aku call dia, rupanye baru sampai kat kerinchi sebab jam...aku tak kisah jer nak tunggu tapi dia suruh aku gerak dulu....then ok la kan...aku sampai rumah member aku tu dekat kul 4...ada la 2 3 orang member sekolah aku pun ada kat sana...lama jugak la nak tunggu kan majlis akad nikah dia tue...nasib baik la bigJr tak meragam...kat sini ada la beberapa pic yang sempat aku amik.....

my fren,cdah dengan anak buahnyer..

my fren jugak,atie (tudung kelabu)

bigJr dengan photographer, mr.helmi kwn aku gak

bigJr merayap buat cam rumah sendiri

ni la member aku..b4 jadi isteri org..

mengurangkan debaran si pengantin sebelum akad nikah..hehehe

alhamdulillah, member aku selamat dinikahkan dalam kul 5 lebih dengan satu lafaz jer dari pengantin lelaki....lama jugak tok kadi tu amik masa nak akad kan si pengantin lelaki nie...siap bagi ceramah percuma lagi..hahaha...sian pengantin lelaki...berapa kali singsing lengan baju...nervous kot...hehehe...aku dengan member2 aku dah naik lenguh duduk bersimpuh kat dalam bilik pengantin...

saat di beri ceramah oleh tok kadi...

upacara memakaikan gelang tangan...

dalam kul 6 aku pun gerak balik sebab bigJr dah start meragam..lagipun nak bagi dia makan petang,so kene la gerak balik..balik rumah aku pun bersiap packing barang sebab nak balik seremban rumah MIL sebab sabtu nyer program adalah destinasi ke melaka untuk majlis kawen sedara mr.big...so,nanti kan entry berikutnye okay.........;)


love,




No comments: