Followers

Thursday, December 3, 2009

transformasi

tgh dok bosan2 kat ofis nie,aku pun tgk la album gambar bigJr kat dalam komputer nie...tetiba rasa cam nak tunjuk kat korang...tapi kalo korang rasa menyampah nak tgk,xyah la tgk kay...aku nie mmg suka nak tunjuk gambar2 nie...lagi pun dah blog aku nie mmg untuk aku kongsi everything yang aku suka...jadi xde masalah la kan...so,kat cnie adalah gambar bigJr masa baru lahir sehingga la skrg nie....korang tgk la transformasi yang terjadi......


nie hari kedua selepas dilahirkan...18hb feb 2009...



nie hari ke3....


nie masa bigJr 3 bulan++


nie masa bigJr 6 bulan++

nie masa bigJr 7 bulan++

nie masa bigJr 8 bulan++

nie masa 9 bulan

nie yang terbaru la...baru 9 bulan++

aku xde la nak letak semua pic dia...kang termuntah plak org tgk...tapi aku just nak korang tgk perubahan bigJr since lahir sampai skrg...lain kan...masa baru2 lahir,mmg lain sgt muka dia..bak kata umi,sebijik muka aku masa kecik...tapi bila dah makin besar nie lain plak muka nyer...dah byk mr.big plak...macam x percaya jer aku tgk....
http://www.emocutez.com

1 comment:

RedLife2Love said...

aku suka gmbr dia yg dlm bakul biru tuh.. gile comey!! hahhaa..