Followers

Friday, January 29, 2010

17 januari 2010 - siang

17 januari 2010 - siang

untuk hari nie, aku ada invitation for 2 weddings siang dan malam...dan dua2 wedding nie sedara belah mr.big...untuk majlis waktu siang berlangsung di dewan kat ampang...aku x ingat nama dewan tue sebab aku ikut jer...hehehe...


odw nak p wedding tue, cam biasa camwhore dulu dengan bigJr..pekara wajib okay...hehehe.. but sorry to say, untuk gambar wedding tue aku x sempat nak transfer lagi gambar from my kamera yang diambil oleh photographer tak bertauliah a.k.a fahmi iaitu adik ipar aku...aku sendiri x sempat nak tgk hasil gmbr yang dia amik coz bateri lak dah kong padahal aku dah charge kot semalaman..pasnie memang kene cari bateri back up la...cepat tul kamera aku tu makan bateri...huhuhuhu...so bile aku dah transfer gmbr nnt, aku update blk entry nie okay...;)

untuk wedding malam nyer iaitu cousin kepada mr.big kak sue dalam entry berikutnye k sebab gmbar banyak la...kang panjang sgt entry nie x best plak...;)


love,





No comments: