Followers

Friday, January 29, 2010

17 januari 2010 - malam

AMARAN: entry nie panjang dan mengandungi banyak gmbr, so sape2 yang menyampah nak scroll sampai hbs, xyah la meneruskan pembacaan anda okay...

17 january 2010 - malam

majlis wedding ni dibuat kat dewan felda, anjung felda...tapi before tu aku berkumpul dulu kat rumah ami wat iaitu bapa sedara mr.big..pas dari wedding kat ampang kitaorg terus ke rumah ami wat.sempat la aku bersiap dari rumah ami wat coz x balik rumah kan...untuk hntran kak sue a.k.a cousin mr.big nie dibuat oleh isteri ami wat..dia sgt kreatif tau..even dulu masa aku kawin pun, bilik pengantin dengan pelamin belah mr.big sgt cntik...

~bunga pahar~
~jam~~perfume~
~coklat~~buah~~sireh~~al-quran~
~kasut~~t-shirt~~caftlin~

semua hantaran nie untuk pihak lelaki...sorry la kalo gmbr nampak cam x clear coz lampu yang dipasang tu lampu merah, so gmbr jadi cam kelam skit...memandangkan aku sampai rumah ami wat dalam kul 3 lebih, so dapat la rehat2 sekejap sebelum aku gerak ke dewan felda tue kul 6 sebab majlis nikah pengantin dibuat pas maghrib...so nak kene standby kat sana awal2...pas je asar aku pun siapkan bigJr..bigJr masa nie dah mengantuk sebenarnye...konon2 sampai jer rumah ami wat aku nak tido kan dia dulu so bile malam xde la dia meragam nak tido...tapi hampeh...excited agaknyer kat rumah org...terus segar jer mata dia...tapi pas jer aku mandikan dia dn tukar baju, aku minta MIL aku jagakan kejap sementara aku plak bersiap...aku turun bawah tengok dia dah terlena...


hishh..bertuah betul anak aku nie...so sementara tunggu MIL aku bersiap (* masa nie mr.big dah pegi dewan felda coz dia nak tolong apa yang patut dan aku pegi dengan MIL n FIL aku) aku cam biasa la kan...camwhore...hehehe


pas semua dah siap, aku dengan FIL n MIL aku pun gerak ke dewan felda...sgt cantik tempat tue..kira wedding nie concept taman + ada samrah...pas maghrib akad nikah pun berlangsung..kebetulan family aku pun dijemput sekali...makanan yang disediakan not bad...sedap la...majlis nie habis dalam kul 11...

~mr.big dah macam pak arab...hehehe~
~hantaran dari pihak lelaki~~my lovely family~
~nape aku nampak sgt gemuk nie...tidakkkkkkkkk~

kalo korang nak tahu ajai komposer dengan isteri dia liza pun ada datang kat wedding nie tapi aku xde la amik gmbr dorang coz aku segan la...hehehe...cam biasa, bile semua tetamu dah balik, sesi pengantin bergambar dengan ahli keluarga...sangat riuh...biasa la..keluarga mr.big nie besar..sekali berjumpa memang sangat meriah...overall bagi aku wedding nie sangat best...^-^
kan best kalau wedding aku dulu buat cam nie...wahh..start berangan dah aku nie...anak pun dah satu...hahahaha


love,





No comments: