Followers

Monday, February 1, 2010

cuti wilayah 1 feb 2010

hye semua...wah..sekejap jer dah masuk bulan februari ek...dan hari nie semua org yang keje kat KL cuti...termasuk la mr.big aku tue...aku plak kene keje sebab aku keje kat puchong...huhuhu..nak wat cmne....hari nie dia bawak bigJr pegi rumah umi...memula aku nak suruh dia jaga kat rumah tapi kebetulan plak susu bigJr dah habis...kalo nak bawak bigJr pegi beli sekali memang susah la..nak tak nak kene la letak bigJr kat rumah umi jap...hopefully bigJr x banyak ragam la...akhir2 nie bigJr asyik nak melekat dengan aku jer...even abah dia nak amik dia pun dia xnk...xleh la aku nie xde depan mata dia...dan2 tue menangis...kalo nampak aku pakai cantik sikit ker...terus nak aku angkat dia...konon nak ikut sekali la tue..takut aku tinggalkan dia...waktu malam nak tido pun camtu gak...sebelum nak tidokan dia kat baby coat tue, kene tidokan sebelah aku dulu....dah agak2 lena baru leh pindahkan ke baby coat dia...kalo x, memang xkn tido....huhuhuhu...

nway, hujung minggu lepas aku ada attend satu kelas nie...nnt2 aku cite ek...bagi surprise skit okay...;)

love,




No comments: