Followers

Monday, January 11, 2010

Anugerah Juara Lagu 24

selamat pagi semua....pagi nie aku buka facebook rata2 kawan aku semua dok bercakap pasal AJL24 yang berlangsung malam tadi...memang best la kalo nak dibandingkan dengan tahun2 yang lepas...bole dikatakan semua artis memang buat yang terbaik la...tapi yang paling bestnyer...jangkaan yang bunkface akan menang memang tersasar giler la...sapa sangka lagu aizat "pergi" leh menang juara lagu...masa aku tengok galaksi hari sabtu hari tu...dorang siap buat sms poll 3 artis bunkface, faizal tahir dengan yuna...sape yang bakal juara AJL24...keputusan sms poll tu bunkface yang dapat undian tertinggi konon akan menang AJL24...tapi sayang....bukan dorang yang menang....tapi kira ok la bagi yuna dengan faizal tahir...sebab ramalan yang dorang leh menang tu menjadi kenyataan walaupun hanya tempat kedua dan ketiga...

so sepanjang AJL24 berlangsung, aku memang terhibur la dengan gandingan 3 pengacara yang handle majlis juara lagu tu...memang klakar gile la dorang tue....even iklan yang mengandingkan dorang bertiga pun sangat best...kira ada kesinambungan la antara iklan yang dorang buat dengan masa dorang mengacara...memang spontan habis...

apa2 pun aku dengan famili aku enjoy la dengan AJL24 tahun nie...for all the winner, CONGRATULATION!!!!....^-^







No comments: