Followers

Tuesday, January 12, 2010

hobi anak bujang aku....


korang tengok la hobi bigJr skrg nie...kawasan rak dvd adalah port baru dia...cukup suka nak tarik kuar dvd kat rak tue...dvd yang dah ada kat tangan dia tu yang dia dah berjaya tarik keluar dari rak...aku nak marah pun x guna...bukan dia faham pun skrg...lagi aku larang lagi dia suka nak tarik dvd2 tue...so aku biarkan jer..lagipun sekarang nie dah memang masa dia nak explore everything...ni belum dia leh start nak berjalan sendiri...kalo korang nak tahu...bigJr nie memang sgt berat bontot...kalo nak suruh bertatih...automatik dia beratkan badan dia...sampai aku naik geram...bukan apa..mama dia nie dah x sabar nak berlari2 mengejar anak teruna dia nie...hahahaa...tak dapat aku nak bayangkan...cmne la keadaannye bile bigJr dah pandai berjalan sendiri nnt...mau kurus mama ko nie bigJr...hehehehe


love,





No comments: