Followers

Friday, January 1, 2010

discovery channel + dinner + melaka

odw nak pegi melaka aku singgah rumah MIL aku sebab nak bagi barang yang MIL beli kat ikea...ingat nak singgah kejap...tapi MIL suruh dinner kat rumah dia, so aku pun ikutkan jela...sempat la aku layan cite kat discovery channel...tak silap aku tajuk dia second from disasters...cite dia tentang kegagalan kapal angkasa Challenger yang menyebabkan kematian angkasawan....memang sadis arr kematian dorang tu..bayangkan la mak bapak meraikan permergian anak berlepas ke angkasa..alih2 meletup depan mata...memang sedih betul la...aku plak rasa nak menangis masa tengok cite tu...x dapat aku bayangkan keadaan aku kalo aku ada kat tempat tue...ngeri.....

MIL aku masak asam pedas daging + sayur sawi putih dengan telur goreng....tapi aku makan sikit jer sebab odw dari KL aku dah makan choc pudding...so masih kenyang lagi perut aku....dalam kul 9 aku gerak ke melaka....bigJr masa nie tido..aku ingat kan leh la sampai melaka nnt dia leh tido...baru setengah jalan,dah luas biji matanyer...sabar je la aku...kul 10, aku sampai rumah nenek aku...mata aku dah ngantuk tapi bigJr punya la ligat...tak tahu la kul brape dia nak tido nie...huhuhu...jawabnye...mr.big la yang kene take over nie....hehehe....

k la...cukup takat nie dulu...nnt2 aku update lagi kay...good night semua.....;)



love,





No comments: