Followers

Friday, January 1, 2010

balik melaka & trim rambut

selamat tengahari semua...;) dan tak lupa jugak, selamat tahun baru 2010.....^-^ petang karang aku nak balik melaka coz esok ada wedding cousin umi nyer anak...aku nie jadi wakil umi sebab umi esok baru balik dubai...la nie aku tak kemas baju lagi...huhuhu...

kul 12 tadi aku trim rambut bigJr...cepat betul rambut dia panjang...nak potong botak,aku memang tak bagi...sayang la nak bagi dia botak...kalo mr.big botak xpe...hehehe...pas jer aku habis trim rambut dia tue, terus mr.big mandi kan dia..yela,...dah mengamuk2 rambut tu ada kat badan dia...rimas la gamaknyer...la nie dah tido...dapat la aku nak update blog aku nie..kalo tak,memang dia akan datang mengendeng....bukan bole tengok mama dia pegang notebook...

k la..aku nak rehat jap...kul 4 dah nak gerak balik...sementara bigJr masih tido nie..baik la aku tido sat...jap2 lagi nak kemas baju plak....so,tunggu aku update malam karang plak bile aku dah sampai melaka nnt...adios....;)



love,




No comments: