Followers

Thursday, December 31, 2009

2009 & 2010

alhamdulillah hari nie aku dah dapat online dari rumah sebab aku dah beli broadband...^-^ aku amik maxis broadband coz aku pn guna line maxis...so senang je la...lagi pun dah 2 3 hari nie aku survey kat internet broandband yang ada...so far maxis broadband jer yang memuaskan hati aku..hopefully dorang x mengecewakan aku...huhuhu...

tepat jam 12.00 malam nie kita melangkah ke tahun 2010...sekejap je aku rasa masa berjalan...kalo nak imbas balik sepanjang tahun 2009 nie....aku rasa tahun 2009 memang tahun yang tak kan aku lupe kan sebab terlalu banyak kenangan indah yang terjadi dalam hidup aku sepanjang tahun nie...

bulan februari
- aku dikurniakan bigJr pada 17hb feb 2009 walaupun tarikh due aku 6 mac..;)

bulan mei
- aku berpindah dari rumah umi dan menyewa di sg.penchala pada tarikh 25hb mei iaitu pada hari ulangtahun pertama aku..akhirnya impian aku untuk tinggal sendiri tercapai...;)

bulan ogos
- tarikh 13hb ogos aku berjaya menamatkan pelajaran aku dengan segulung ijazah sarjana muda perakaunan selepas berhempas pulas aku belajar.aku graduate kat universiti malaya.alhamdulillah..;)

-10hb ogos juga aku start keje kat syarikat Karya Gemilang di puchong sebagai junior akaun eksekutif.

ni la antara peristiwa gembira yang berlaku dalam tahun 2009...peristiwa duka pun ada juga tapi malas nak pikir...hehehe...untuk tahun 2010, aku xnak meletakkan azam sebab aku tak nak hanya setakat meletakkan azam tapi tak terlaksana...betul tak...so let it be...andai ianya tercapai,alhamdulillah...andai tidak, akan aku usahakan...;)

kay la..dah bnyak sangat aku tulis nie...malam nie aku celebrate new year kat rumah aku dengan adik2 aku...dorang pun dah beli pizza untuk makan...so, last but not least...

HAPPY NEW YEAR TO ALL N WELCOME 2010!!!!!




love,




3 comments:

theeggyolks said...

happy new year!! clicked your nuffnang too! :D

Mimy Hamid said...

heppy new year..moga2 tambah ahli baru yer..hehe

syarifah nadiah alhadi said...

aminnnnnnnn kak mimy...;)