Followers

Tuesday, January 26, 2010

makeup contest

wah..contest lagi...x habis2 aku nie dengan contest...tapi contest kali nie memang aku suka sangat...sebab ianya berkaitan dengan makeup...^-^ walaupun aku nie xde la reti sangat makeup...tapi seriously aku memang suka tgk org makeup...dah kata pompuan kan...kalo bab2 kecantikan nie, memang xleh lari la kan...hehehe...

okay2....stop melalut cik nadya....firstly, aku tahu contest nie dari blog REDGLOW....contest yang dorang buat nie pun senang jer kalo korang semua nak join....xyah jadi follower ker atau kene buat entry pasal dorang ker...x payah tue semua okay.....

apa yang korang kene buat adalah, korang email kan jer gambar korang sebelum dan selepas makeup tanpa diedit ke email arlinarosli@yahoo.com disertakan sekali dengan nama, ic, alamat dan no.tel korang....senang kan...korang leh hantar sebanyak mana penyertaan korang kat email tue sebelum 30 January 2010 sebab tu tarikh tutup contest makeup nie....manala tahu kan...kalo korang x puas hati dengan makeup yang korang dah hntr sebelum tue, korang leh hntr lagi gambar yang lain....sampai la korang puas hati okay...^-^

hadiahnya???...part nie yang paling aku suka nie....sebab hadiah yang dorang tawarkan sangat best okay...

Hadiah tempat pertama:
1-Set Penjagaan Kulit RedGlow
2-Bengkel Makeup percuma
3-Set berus mekap
4-Eyeshadow

Hadiah tempat kedua:
1-Set Penjagaan Kulit RedGlow
2-Bengkel Makeup 50% less

Hadiah tempat ketiga:
1-Bengkel Mekap 50% less
2-Eyeshadow

amacam,teruja tak???....so apalagi....jangan lepaskan peluang kay....aku pun dah join dah....tapi gambarnye xleh la aku nak tunjuk kat sini....surprise skit...hehehe..


p/s: Gambar mesti gambar sendiri atau di mekapkan sendiri. (dari pihak redglow)


love,




1 comment:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

salam akak..meh kite tunjuk macam mane nak tukar background eh
mule-mule pilih background yang akak

suke kat sini

http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds.html

atau pon kat sini

http://hotbliggityblog.com

bile dah pilih.. p kat
dashboard-->layout-->add a gadget-->HTML/java scrip-->copy paste code background yang akak dah pilih tu..komdian leh la akak save..done..!

selamat menge"test"..
huhuhu