Followers

Wednesday, February 17, 2010

pemergian seorang sahabat

hujung minggu baru nie aku dikejutkan dengan berita pemergian kawan sekolah aku iaitu salwana@wana...seriously aku memang x percaya yang dia dah xde...even masa aku dapat message dari member matrik aku, wan.. aku ingat dia bergurau...tapi kenyataannye arwah meninggal dunia pada hari khamis setelah koma selama 3 hari akibat astma...terasa ralat sangat sebab aku dah lama sangat x jumpe dia....terbayang2 wajah dia masa aku satu tempat belajar dengan arwah kat matrik kmkn...sepanjang aku kenal arwah since sekolah teknik sampai matrik, aku jarang nampak dia marah..sentiasa tersenyum...walaupun dia xleh nak aktif sangat sebab penyakit lelah dia tue, tapi dia tetap ceria...mengalahkan orang yang sihat walafiat...namun, Tuhan lebih menyayangi arwah...aku sempat mnziarahi keluarga arwah pada hari ahad...ibu arwah nampak tenang tapi hati di dalam x siapa yang tahu...aku tahu dia sedih dan masih susah untuk terima hakikat yang sebenar walaupun dia redha dengan pemergian anak tersayang...saat aku menaip nie pun, hati aku rasa sebak bile teringatkan arwah...semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman....Al-Fatihah....


love,




No comments: