Followers

Monday, March 15, 2010

potong rambut???

salam semua...banyak cite yang aku nak kongsi dengan korang semua tapi satu2 la yer...entry by entry kay...kang kalo letak dalam satu entry jer mau jadi karangan 3 muka surat dan korang sure muntah nak baca...hehehehe...
okay hari nie aku nak cite tentang umar...lepas jer majlis birthday dia hari tue, aku memang dah x leh pandang rambut dia yang makin panjang...bukan apa...umar nie cepat berpeluh...jadi aku kesian tgk dia rimas dengan rambut yang panjang tue...so mr.big pun apa lagi gunting la rambut si umar nie....

muka umar x puas hati...hahahaha..

macam2 benda bgi kat dia nak bagi dia leka...hehehe



tadaaa....haa..kan dah hensem anak mama nie...dulu ada gak aku trim rambut depan dia tapi sekejap jer dah panjang balik...bile abah dia yang potong, terus jadi pendek...hehehe...tapi bagus gak bile rambut dah pendek nie..xde la org asyik salah sangka yang umar nie baby girl...huhuhu...


love,




No comments: