Followers

Monday, April 5, 2010

Pameran pengantin pwtc 2010

salam semua...sorry coz lama x update...biasa la...bile ada anak kecik yang tak reti dok diam n sibuk nak kaco mama dia berblogging, tue yang asyik tertangguh nak update entry...nway, entry kali nie sebenarnye cite lama tapi saja nak kongsi dgn semua...

masa pameran pengantin yang berlangsung kat pWTC baru2 nie...DENSHIMA BRIDAL tempat aku blajar makeup ada buka booth n at the same time, dia terlibat dengan catwalk untuk peraga baju pengantin...so, kak shima offer aku untuk makeup one of the model yang peraga baju pengantin butik dia...aku apa lagi...mmg happy giler la kan...bukan senang nak dpt offer makeup model...ni la masa nyer untuk aku improve kan lagi skill makeup aku...kalo korang nak tgk gambar model yang aku makeup kan tue, korang leh jenguk blog NADYAMAKEOVER... bagi aku, pengalaman terlibat dalam event macam nie memang best...walaupun penat tapi sangat berbaloi...hopefully, aku leh join lagi event2 macam nie di masa akan datang.. insyallah ;)

love,





No comments: