Followers

Friday, April 23, 2010

apa kes letak gambar monyet nie???


haa..ni bukan binatang peliharaan okay...ada kisah yang aku nak cite nie...nyaris monyet nak masuk rumah aku semalam kay...alkisahnya rumah aku nie memang ada hutan sikit kat belakang...so memang tempat monyet2 ni la kn...masa kejadian tue berlaku, aku baru balik dari hantar my mum dengan adik aku kat telekom...aku buka jer pintu rumah, alih2 aku nampak monyet nie dah standby bergayut kat tingkap dengan harapan nak masuk rumah la....aku memang terkejut giler arr...jenuh aku sergah tapi dia dok pandang jer kt aku sambil acah2 nak masuk...dah la masa tu aku tgh dukung umar...nak letak dia kat bawah takut kang dibuatnye monyet tue berjaya masuk x pasal2 dia terjah si umar x ke naya...pikir punya pikir...akhirnya aku lari pegi amik penyapu...baru monyet tu pegi...cepat2 aku tutup semua tingkap...mengigil satu badan aku...nasib baik aku balik cepat...kalo x memang monyet tue dah masuk ke rumah dah...tobat dah..pasni jangan harap aku nak buka tingkap tu lagi...

with love,




No comments: