Followers

Sunday, April 25, 2010

banting + kedai perabot + rasta ttdi

morning semua...mesti ada yang masih tdo kan...bangun la korang...tau la hujung minggu...tapi x elok bangun lambat nie...lebih2 lagi anak dara...kang xde sape nak masuk meminang nnt....hehehe...

nway,last sunday aku pegi wedding cousin mr.big kat banting,selangor..memang hujung dunia betul tempat tue...hehehe...meriah jugak kat sana tapi x sempat nak amik gambar coz dok sibuk dengan umar...lagipun cuaca agak panas so aku lepak kat dalam rumah pengantin jer...dalam kul 4 kitaorg gerak balik coz umar dah start meragam nak tido...kete gerak jer terus terlena...

odw balik, mr.big ajak singgah kedai perabot nak survey tilam plak...yela...katil dah ada..tinggal tilam jer belum beli...kitaorg pegi kedai perabot kat area ara damansara...plan nak survey jer skali terus beli coz harganya sangat affordable...harga untuk satu tilam kitaorg leh dapat untuk 2 tilam...nak tunggu apa lagi kan...skrg nie nak kene beli set cadar untuk dua2 katil tue...mungkin nak survey kat IKEA kot...tapi kene tunggu hujung bulan ler....macam la x biasa kan...hehehe


memandangkan aku malas nak masak so kitaorg singgah makan kat RASTA,ttdi...aku memang dah lama ajak mr.big makan kat sini..ada jer alasan dia..finally dapat gak aku merasa makan kat sana...hehehe...thanks, sayang...makanan kat sini bole tahan jugak la harga dia..kalo nak pegi selalu tue memang pokai la jawabnyer...

~makanan arab~

~sandwich grill chicken~

~kerang bakar~


ni makanan2 yang kitaorg order...itu pun nasi goreng melayu yang aku order rupanya pelayan tue x tulis...punya la lama aku tunggu...last2 cancel jer...lagi pun kenyang plak bile dok ratah kerang bakar tue...dah lama teringin nak makan,akhirnya termakbul jugak..hehehe..dah macam org pregnant plak kan...tapi no no no...aku x pregnant okay...jangan dok pikir bukan2...


with love,




No comments: