Followers

Monday, April 26, 2010

appointment doctor gigi

morning semua...cmne hujung minggu korang??...aku biasa2 jer...hari nie aku ada appointment dengan doc gigi...alkisahnya...dua minggu sudah gigi geraham aku buat hal...even dah kumur dengan listerin + letak garam pun x jalan...3 hari jugak la aku menanggung sakit tue...bile jumpe doc gigi rupanye gigi geraham tue dah ada lubang besar dan gigi dah start nak reput...doc plak x bagi cabut coz b4 nie aku penah buat pendakap gigi...so aku dah penah cabut 4 gigi untuk rapatkan gigi...and if aku cabut gigi geraham nie jugak sangat berisiko tinggi...so doc bagi suggestion untuk matikan urat saraf gigi tue...sakit masa doc enject ubat bius tue toksah cakap la kan...kalo nak ikutkan aku kene dtg hari lain untuk buat tapi disebabkan ubat tahan sakit pun x jalan, doc terpaksa amik turn org lain untuk buat untuk aku...so untuk hari nie maybe gigi aku kene x-tray and continue lagi proses mematikan urat saraf gigi tue...hopefully xde la rasa sakit cam first time doc buat tue...huhuhuhu


with love,




No comments: