Followers

Monday, April 26, 2010

houzdepot + ikea

~google images~

semalam mr.big ajak pegi houz depot kat damansara...katanya nak p survey divider + set cadar untuk 2 katil single yang baru kitaorg beli...kitaorg x beli apa2 pun...saja cuci mata...tapi bagi aku tempat nie sesuai untuk korang2 yang nak renovated rumah la coz boleh dikatakan semua yang korang nak ada kat sini...untuk aku...kene tunggu ada rumah sendiri baru leh datang kat houzdepot nie balik...hehehe...kalo nak deco rumah sewa tue memang sangat x berbaloi la kan...kalo nak cantik kan rumah better bile dah ada rumah sendiri...baru puas hati kan...

~google images~

dah habis pusing2 kat houzdepot tue, kitaorg singgah IKEA plak nak tengok set cadar...dah alang2 kat IKEA tue memang x sah kalo x makan kat food court dia tue...hehehe...konon2 nak makan dulu baru jalan2 sekali....perghhhh...ramai giler manusia kat food court tue...yang beratur nak beli makanan toksah cakap la...panjang x hingat....meja hampir kesemuanya full...so, kitaorg pegi la tgk cadar dulu...kira agak2 org dah kurang nnt baru la kitaorg naik p food court tue balik...ada la set cadar yang mr.big berkenan...tapi aku x bagi beli dulu coz bagi aku better compare harga dengan set cadar kat jusco...lagipun nak beli cadar nie pun nak kene tunggu mr.big gaji dulu...so masih ada masa lagi untuk kitaorg survey kat tempat lain...lebih kurang setengah jam, kitaorg naik kat food court semula...org pun dah semakin berkurang...dapat la tempat duduk...cam biasa aku order meat ball...itu pun kongsi dengan umar...mr.big order meat ball + pasta...dah habis makan kitaorg gerak pegi rumah my mom....kat rumah umi ada cite best aku nak story kat korang...nak tahu apa dia...dalam entry seterusnya okay....hehehhe

with love,





No comments: