Followers

Thursday, April 22, 2010

should i stopped or continued???

salam semua...dah 2 minggu aku x update blog aku nie...agaknye ntah ada org baca ke x blog nie...nway,org pun dah jelak dengan alasan x sempat la...bz la...xde masa la...nway, aku ada je masa kalo nak update blog nie tapi rasa cam xde apa yang nak aku kongsikan dengan semua...setiap hari sama jer....lagi buat korang bosan nak baca kalo tiap2 hari aku dok cite benda yang sama aku buat,lagi ada kan....huhuhu...

aku x tahu sama ada nak teruskan ke tak update blog nie....kadang2 aku rasa bersalah dengan org yang follow blog aku nie dengan entry yang setiap 2 minggu baru nak keluar...dari elok nak follow terus hilang minat kan....tu belum lagi yang dok follow blog aku without being my follower...mungkin korang sentiasa ternanti2 entry terbaru kn...tapi hampeh...

tapi aku sayang nak lepaskan blog nie...dulu beria2 aku nak buat blog nie...semangat giler okay...konon nak buat 2-3 entry per day...tapi la nie....x tahu la...mana ntah hilang semangat tue...kadang2 jeles dengan org yang leh update blog dorang...tapi even aku x updated blog, setiap hari aku tetap akan online and buat blogwalking....cuma aku x tinggal kan jejak jer...hehehe...

okay la...anak bujang dah start duk mengacau...insyallah...aku akan try untuk publish entry walau hanya satu dalam sehari...bagi aku peluang okay...walaupun dah banyak kali aku berjanji...huhuhu...tapi setiap orang berhak mendapat peluang dalam hidup untuk berubah kan....

p/s: mungkin selepas ini entry bergambar akan dikurangkan dalam setiap entry....

with love,





No comments: