Followers

Friday, April 23, 2010

wedding + court mammoth

hari nie aku nak cite aktiviti aku sabtu lepas...aku pegi wedding kawan aku masa sekolah teknik dulu...dan yang bestnye dua2 org nie adalah dari sekolah yang sama...aku ingat lagi...member aku nie, si es minta tolong aku camne nak ayat makwe dia(dah jadi isteri pun..;) nie...rupanya bukan dengan aku sorang jer dia minta tolong...ada la 2 3 orang yang rapat dengan wani nie...hehehe...tapi alhamdulillah berkat kesabaran dorang berdua, akhirnya disatukan jugak...

tengok..punya la ramai yang nak bergambar...terpaksa la aku amik dari jauh...orang toksah cakap la..punya la ramai sebab ada 2 pasangan pengantin yang bersanding...so orang yang datang pun double la kan...nway, papepun aku doakan korang bahagia sampai akhir hayat dan insyallah dikurniakan anak2 yang comel cam korang berdua...aaminnnn

pas wedding tue,kitaorg teruskan misi mengambil katil yang kita orang beli kat court mammoth..hampir dua minggu beli baru dapat...sabar je la...kata nyer ada masalah teknikal...ngok ngek betul...

tengok la anak bujang aku nie ha...bukan main suka lagi duk lepak kat kerusi yang ada kat court tue sambil tunggu dorang keluarkan katil...akhirnya katil dah selamat sampai kat rumah...aku beli 2 katil bujang...senang bile ada anak lagi satu...masing2 dah ada katil sendiri...hehehe...actually aku suruh mr.big beli coz kesian kat family in law aku...yela...bile dtg rumah terpaksa tido kat bawah..bile dah ada katil nie, selesa sikit dorang nak tido...;)




No comments: