Followers

Wednesday, May 19, 2010

holiday time....part 1

14,15 dan 16hb baru nie aku n my family pergi bercuti ke bukit merah laketown resort...semua nie cadangan adik aku, sis nazihah coz dia dah final year kat uitm sri iskandar...dah alang2 habis exam 12hb hari tue, dia ajak pergi bercuti...aku pun join skali la kan...meraikan skali our 2nd anniversary kat sana walaupun anniversary nyer 24hb...hehehe...umi + abah + tikah gerak hari khamis lagi coz nak kene kemas barang2 nazihah...aku plak gerak hari jumaat coz ada appoinment dengan doktor gigi...


dalam kul 4 lebih kitaorg sampai kat bukit merah...kitaorg menginap kat suria apartment hotel...yang pasti tempat nie memang best sebab kolam renang dia sangat besar dan panjang...aku dengan adik2 aku memang dah x sabar dah nak mandi kolam...apatah lagi si umar...dalam kul 5 lebih aku dengan umar + adik2 aku turun mandi kolam...ni kali ke2 umar mandi kolam...banyak kali jugak la air masuk dalam mulut dia...hehehe...

dalam pada suka main air tue, tangan tetap berpaut kat baju aku...konon nak ajar dia berenang tapi hampeh...rengang sikit mula la nak menangis...

pastu mr.big amik turn layan umar...mr.big lagi la...siap nak lepaskan umar tanpa pelampung...hilang akal apa..memang la masa dalam perut dia berenang dalam air ketuban tapi nak ajar anak berenang kene ada cara nyer....bukan main lepas jer...

dalam kul 6 lebih, kitaorg naik dari kolam...bukan apa, kalo xde si umar nie mau lama gak nak berendam tapi kesian kat dia la...takut lama2 berendam kang kene selsema plak...dah la baru baik dari selsema...lagipun keesokan harinye planning nak mandi kat waterpark plak...so, petang nie nak bagi dia biasa dengan air kolam dulu...hehehhe...

to be continued.........

with love,






2 comments:

RedLife2Love said...

nasib baik ko tak letak gmbar kitaorg mandi.. hahaha.. buat malu jer dowh.. metacih =)

syarifah nadiah alhadi said...

hahaha..memang aku x letak kat blog..tapi aku nak letak kat fb siap dengan tag skali...hahahha