Followers

Tuesday, May 18, 2010

it's my birthday....v(",)


7 may hari tue aku sambut birthday aku yang ke-26....well, on dat night mr.big beli sebiji kek dari secret recipe...kek coklat pisang...walaupun bukan my favourite tapi okay la...yang penting dia x lupa besday isterinye...hehehe...mr.big promise nak celebrate on sunday coz birthday aku kali nie jatuh hari jumaat,so mr.big x dapat nak balik awal...on saturday plak dia ada rohah...so kene la pospone ke hari ahad...


hari ahad, tengahari lagi kitaorg dah kluar coz aku nak pegi maju junction untuk beli aksesori pengantin...umi mr.big n adik dia fahmi pun join skali coz dorang tido rumah aku...banyak giler aksoseri untuk pengantin tapi harganya....fuhhh...lari kot dari budget aku...huhuhu...so, aku ajak mr.big pegi mydin...finally,ada la jugak yang aku berkenan...after dah settle beli barang semua, kitaorg hantar umi dgn fahmi ke station komuter KL coz dorang nak balik ke seremban...

malamnye, mr.big bawak keluar untuk dinner...cadangnye nak makan kat chili's tapi kene tunggu 45 min...pergh...perut dah berbunyi pastu nak kene tunggu 45 min plak...xde maknanyer...so pikir punya pikir, terus kitaorg pegi nando's...


bak kata mr.big mengimbau kembali saat2 kitaorg time bertunang dulu...first time kluar dia blanja makan nando's....hehehe...dalam pada tunggu makanan sampai,sempat la aku amik picture...cam biasa la kan...



ni la antara makanan yang aku dengan mr.big order...kenyang tahap maksimum tue walaupun hanya makan ayam jer...thanks tu my sayang coz blanja me for my birthday....;)

~umar kekenyangan~

dah habis makan,kitaorg jalan2 jap dalam OU...mr.big ajak singgah Mark & spencer...saja cuci mata...dalam pada jalan2 aku ternampak satu cermin besar...apa lagi...terus aku snap gambar kitaorg bertiga...buat kenangan...hehehe


with love,







No comments: