Followers

Sunday, January 22, 2012

umar demam...


kesian anak mama nie...setelah hampir 3 bulan lebih x demam, akhirnya anak mama nie kalah jugak yer..actually, aku pun x sangka yang dia leh kene demam..last sekali dia kene demam pun masa bulan 10 tahun lepas..so, mmg x sangka la yang dia leh kene demam sebab masa pindah rumah dulu pun aku dah siap standby dah kalo2 dia akan demam..yela..dengan keadaan rumah yang berhabuk..tapi x pulak demamnye..mungkin disebabkan cuaca skrg nie kan..kejap panas..kejap hujan..even kita yang dewasa nie pun bole kalah dengan keadaan cmtu, ni kan pulak budak kan..

masa bawak jumpe doktor, doktor bagitau suhu dia agak tinggi..38.8 C..so, kene masukkan ubat bontot..memandangkan b4 nie x penah kene situasi cmnie..so husband agak blur la jugak pasal nak kene masukkan ubat bontot coz kitaorg tahu umar mmg x kan bagi kerjasama nye..last2 kitaorg minta doktor masukkan siap2 kat klinik terus...hehehe..itupun masa nurse nak cucuk kat bontot umar, sempat dia tendang nurse..nurse sampai terkejut..yela..dalam pada x larat, masih ada lagi tenaga nak menendang..hehehe..aku x dapat bayangkan kalo aku dengan husband yang nak masukkan dalam bontot dia..mmg bersilat la kitaorg dibuatnye..hehhe..

alhamdulillah..turun gak panas badan umar pas dah masukkan ubat bontot..cuma tinggal batuk dengan selsema jer..umar nie , kalo demam dia akan jadi sepasif2 budak dari seaktif2 budak..so bile dia dah start banyak cakap..so aku consider dia dah ok la tue..semalam gak bawa dia g jalan2 kat viva home..nnt aku story lagi k..

wassalam..




No comments: