Followers

Monday, November 9, 2009

kenapa "BLOG"??

hai semua..
memandangkan aku xde keje skrg nie..(tgh bosan kat tempat keje sebenarnye)...so aku rasa nk tulis something..agak2 korang kan..knape aku leh terbuka hati nak buat blog nie...sebenarnyer..aku rasa nak terjebak dgn dunia blogging nie apabila aku start baca blog red mummy@RM@red diva...(seorg peminat red dan sgt famous di kalangan blogger)...aku x tahu cam ner aku leh "ter"buka blog dia..tapi after aku baca some of the entry yg kak red tulis..aku rasa seronok...terasa mcm kiter berada dlm life dia...actually,aku nie pun silent reader dia jer..dia pun x kenal aku...byk lagi entry lelama dia yg aku x baca lagi..

tapi fyi,aku xde la nak tiru dia..aku buka blog nie pun sbb aku rasa kekadang aku nk sgt share my life with someone(selain my mr.SHSA)...tapi takut xde sape yg sudi nk mendengar...so,kalo tulih dlm blog nie..atleast kalo ader org yg ter"view" blog aku nie...pastu me"rela"kan diri membaca entry2 yg aku tulih nie...mgkn la kot dorang bagi komen ke kan..(perasan jer lebih aku nie..hehehehe..)

k la..tu jer aku nk ckp pun..hehehehe...nnt2 aku tulis lagi ek..kat bawah nie aku letak pic my bigJr utk tatapan korang...

(cute tak??....ni hasil edited maksu dia yg "tersangat" kretif....)

p/s:papepun..aku tetap suka...cyg bigJr mama nie...mmmuahhh...;)

No comments: