Followers

Tuesday, November 10, 2009

MORNING...

salam,semua....

well..hari nie dh hari selasa...rasa masa berlalu cepat sgt kan...alih2 dh masuk bulan nov dh sekarang...apa yg aku nk celoteh pagi2 nie ek...ahad baru2 nie umi(my mum) buat kenduri sempena abah(my dad) dah sihat after doing 2 operations..awal2 dulu buat jantung pastu buat hempedu plak...memandangkan abah pun dah sihat..tu la umi buat kenduri doa selamat...

nak dijadikan cerita...jumaat tu plak..masa aku blk dari keje..amik my bigJr...rasa badan dia sgt panas...ateh bgtau bigJr demam....aku dah risau dh..tapi xpe..blk rumah aku bagi ubat...check gak temp dia guna digital termometer yg mr.shsa beli...39.0???biar betul suhu badan anak aku nie...aku xde la nk bawak dia g klinik sbb mr.big lambat blk..tapi aku letak cool fever kt dahi bigJr aku nie..meragam toksah cakap la..dekat kul 3 pagi dia bgn merengek...pagi tu,aku kejut gak mr.big bgn...gerak g klinik sbb bdn bigJr still panas...takut gak aku kalo jadi benda lain plak...

bigJr cam biasa la..bila jumpe doc...dan2 tu menangis...doc check dia...rupa2 nyer tekak dia ader ulser..merah2....dat y demam bigJr agak tinggi...doc pun bagi ubat antibiotik dgn ubat demam...sepanjang hari bigJr xnk minum dgn makan...asyik nak berdukung jer...
naik patah pinggang mak ko nie tau x bigJr...huhuhu..bergilir2 la aku dgn mr.big dukung dia...
susu pun aku paksa gak bg kat dia..terpaksa guna shrink...

sib baik hari nie dah baik sepenuhnyer...tapi aku still kene bagi ubat antibiotik kat bigJr coz doc suruh makan for 5 days...korang x tahu lagi kisah masa bigJr kene sakit mata...tu lagi kesian...nnt2 bile aku ade masa, aku buat entry ttg bigJr kene sakit mata...

k la...cukup ni dulu..karang2 aku sambung lagi dgn cite lain lak...b4 tu...ni aku letak gmbr yg ade dlm simpanan aku...saje jer nak bagi korang tgk...


korang nampak x mata bigJr tu....

haaa...nampak cam kelip mata kan...xpe..nnt aku cite kat next entry k...;)

No comments: