Followers

Wednesday, November 11, 2009

nyaris...

salam semua...

pagi tadi on d way aku nak g keje cam biasa la...sambil2 drive aku layan dgr hotfm dgn sinarfm..aku selalu guna jln tpm untuk ke tempat keje aku kat puchong..cam biasa la..mmg jem jgk la kat c2...kbetulan kat c2 mmg ader trafik light...sepatutnye after trafik light u mmg xleh u-turn...tapi biasa la..org kat kL nie bukan makan saman kan...so,nak dijadikan cerite...kete depan aku nie nk buat u-turn...aku nak jalan terus...boleh di perlahankan kete dia tiba2...sib baik kat sebelah xde kete..aku dpt la ngelak ke kiri skit..kalo kata aku still jln terus...mmg dh tergarit dh kete aku dgn kete mamat bengong tu...geram tu aku...tersentap sekejap aku dlm kete...nyaris2 nk accident td..fuh...sib baik....dh la baru jer beli kete...kalo x...mmg melayang la duit nk kene hntr workshop...huhuhu...

pengajaran tuk hari nie:

# jgn berkhayal time bawak keter...
#nak layan radio bole...tapi still kene tumpu perhatian time bwk keter...
#kalo bole,dh org tulis situ xleh u-turn...ko xyah la nk buat u-turn..leh mengundang bahaya pada pemandu lain...
#berhati2 ketika di jalan raya....

.........................................................................

No comments: