Followers

Wednesday, November 11, 2009

misi menguruskan berat badan..

ok...misi aku bermula hari nie...aku dah start minum dat produk (terpaksa dirahsiakan buat sementara waktu) pagi tadi...not bad gak la rasa dia...setakat nie..dh dua kali aku masuk tandas tuk buang air kecik...dh dekat seliter gak aku minum air pagi nie...tekak mmg cepat rasa haus...tapi aku mmg no hal kalo nak minum...aku lagi suka...hehhehe...

sekarang nie aku target aku nak turunkan berat badan ke berat asal sbelum aku pregnant...ni la masalahnyer bile dh bersalin..lebih2 lagi melalui pembedahan...so,time berpantang xleh nak bertungku dn berbengkung...huhuhu..tapi aku buat jer...cuma still nampak perut tu...mr.big xdela bising sgt dgn keadaan aku skrg ni...tapi aku la rasa x yakin...huhuhu...

actually...dh byk produk aku makan....so far,semuanye cam x mendatangkan hasil pada aku...so,aku nie pun try la google kat internet nk cari produk pelangsingan...alih2...terjumpe produk nie..mula2 tu aku was2 nk beli...aku still buat observation ttg dis produk...aku xnk reveal kan lagi produk aper yg aku amik nie coz aku nak tgk keberkesanannya dulu...kalo ianya mendatangkan hasil...insyallah,aku akan bagtau semua...hehehhe..so far,dari testimonial yg aku baca,semuanya berjaya menurunkan berat badan dorang wpun dgn hanya sekotak...so aku harap aku pun cam dorang gak..=)

ok..doakan semoga aku berjaya menurukan berat badan k,kawan2....=)

chaiyo2!!!


ni pic aku b4 kawen..time ni dh bertunang...;)

ni pic time aku kawen...cantik x?..;)

ni time aku pregnant 9...gemuk kan...huhuhu ;(


ni aku skrg...after bersalin...berbezakan dgn sblm kawen..huhuhu...
(terpaksa letak something kt kepala coz x pakai tudung..hehehe)

gmbr seterusnye...kene tungguuuuuuuuuuu....;)

No comments: